כלי עבודה חשמליים

שיש הוא חומר גלם עמיד, מרשים ויוקרתי. כדי לעבד אותו באופן המקצועי ביותר נדרשים כלי עבודה חשמליים איכותיים – אצלנו תמצאו כלים אמינים ויעילים להפליא, ובפרט משחזות ומלטשות של מיטב היצרניות העולמיות. הדגמים המתקדמים אידיאליים גם לעבודה עם חומרים נפוצים אחרים ובהם גרניט, אבן, מתכת ועוד, ומתאפיינים ביחס עלות תועלת משתלם מאוד.

משחזות מובחרות של AEG, FLEX ,METABO, RYOBI בוש ומילווקי.

בוש, AEG FLEX ,METABO, RYOBI ומילווקי מקפידות על בקרת איכות מחמירה. התוצאה: כלי עבודה חשמליים ובפרט משחזות שמאפשרות לכל איש מקצוע בתחומי הבנייה, השיפוצים וגם המצבות להצטיין בעבודתו.

כך למשל משחזת זווית 4.5 אינץ’ של AEG מתאפיינת מצד אחד בממדים קומפקטיים שהופכים את השימוש בה לנוח במיוחד, ומצד שני עם הספק של 1,100 וואט הביצועים שלה עוצמתיים. מנגנון קירור האוויר שמותקן גם בחלק האחורי של המשחזת וגם בצדדים שלה מונע התחממות, גם כשמפעילים את הכלי ברציפות לזמן רב. 

עם משחזת מדגם GWS 17-125 של בוש תוכלו לחתוך ולהשחיז את כל סוגי המשטחים בקלות – בזכות הספק של 1,700 וואט ומהירות של 11,500 סיבובים לדקה. תוחלת החיים של כלי עבודה חשמלי זה ארוכה במיוחד בזכות ההגנה מפני עומס יתר ומברשת הפחם העמידה. מנגנון להפחתת הרטט, בקרת רתע, מגן מיוחד למניעת סיבוב והגנה ממצבים של התנעה מחודשת מייצרים רמת בטיחות גבוהה במיוחד.

מלטשות מים

גם בקטגוריה של מלטשות מים אנחנו מציעים כלי עבודה שכדאי מאוד להכיר. דוגמה אחת היא המלטשת של FLEX שמתאפיינת במהירות של 1,200 עד 3,700 סיבובים לדקה, הספק של 1,150 וואט וקוטר דיסקית מקסימלי של 115 מ”מ. כבל באורך 2 מטר ומשקל של 2.4 ק”ג בלבד מבטיחים שימוש נוח.

התאמה מושלמת של כלי עבודה חשמליים לכל צורך

השחזה וליטוש יעילים מושגים רק על בסיס התאמה מדויקת של כלי עבודה חשמליים לצרכים הספציפיים של כל איש מקצוע. אנחנו מספקים ייעוץ יקר ערך, על בסיס ניסיון של למעלה מ-40 שנה בענף השיש והמוצרים לעבודה עם חומר גלם זה, ומתוך מחויבות מוחלטת לשביעות הרצון של הלקוחות. השילוב בין הכלים המובחרים לידע שלנו מבטיח – ומקיים – מקסימום תועלת.

לציוד טכני ומוצרים נוספים חזור לדף הבית >