כלי יהלום

שיש הוא חומר בעל חוסן גבוה במיוחד, וכמוהו גם סוגים אחרים של אבנים. על-מנת לעבד אותן לכל צורך שהוא באופן המדויק ביותר נדרשת עוצמה של ממש – ומי שמספק אותה הם כלי היהלום המעולים שאנחנו מייבאים לארץ ומשווקים ללקוחותינו הרבים.

כלי עבודה אמינים

השימוש בצלחת יהלום, מקדח יהלום וכלים דומים מתאפיין בדרך כלל באינטנסיביות גבוהה. בהתאם האיכות החשובה ביותר שלהם היא עמידות ואמינות, וזהו גם הקריטריון הראשון שאנחנו בוחנים לפני שאנחנו בוחרים אילו כלי יהלום לייבא ולשווק.

כך למשל תוכלו למצוא אצלנו צלחות יהלום על בסיס טכנולוגיות מתקדמות במיוחד: ברייזינג, בונד, אלקטרו, פליצט וסינטר. את הצלחות ניתן למצוא בקוטר 115 מ”מ, 125 מ”מ או 150 מ”מ. כשהמטרה היא חיתוך אבן קיסר או גרניט תוכלו להשתמש בדיסק יהלום טורבו עם יהלום בגובה 10 מ”מ. קוטר הדיסק הוא 125 מ”מ, 150 מ”מ או 230 מ”מ.

לחיתוך חומרים קשים במיוחד כגון בזלת, בטון או גרניט קשה, אנחנו ממליצים על דיסק יהלום BXD של TOOLGAL, שמגיע ב-5 קטרים שונים: 115 מ”מ, 125 מ”מ, 150 מ”מ, 180 מ”מ ו-230 מ”מ. חברה זו מייצרים גם מקדחים ייעודיים לעבודה עם נאוליט, דקטון ומשטחים של לפיטק. למשטחי דקטון, שהפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות, מתאים גם מקדח כוס יהלום לפורצלן קשה.

אופציות נוספות בקטגוריה זו הן צלחת קעורה לליטוש אבנים מכל הסוגים, כרסומי אצבע למכונות CNC עם הברגה פנימית M14 והברגה חיצונית ½, וישנן כמובן עוד אפשרויות.

ברשותנו משורים לחיתוך במיים בקטרים 300-600, לחיתוך כל סוגי החומרים: קרמיקה פורצלן, שיש, גרניט, אבנים מהונדסות דוגמת אבן קיסר, קונצ’טו, בזלתף בטון ועוד.

ייעוץ מקצועי שמבטיח כלי יהלום אידיאלי בהתאם למטרה

מגוון רחב של כלי יהלום, כולם של יצרניות מובחרות בתחום, הוא בסיס מצוין להפקת תועלת מקסימלית בשימוש ארוך טווח. על-מנת לוודא שכך יהיה מומלץ להיעזר בבקיאות המקצועית שלנו ובניסיון הנרחב שצברנו במשך יותר מ-40 שנות עבודה עם שיש ואבנים נוספות. השירות שלנו כולל אפיון מדויק של הצרכים של כל לקוח בהתאם לאופי עבודתו, ייעוץ סבלני והתאמה מושלמת של כלי היהלום המיטבי – כל אלה מתוך מחויבות מלאה להצלחה שלכם.

לציוד טכני ומוצרים נוספים חזור לדף הבית >